Tweet Tweet

Followers

Search This Blog

Sunday, August 21, 2011

Senang tiada, Susah kembali juga


Bila time tengah senang, dia lupakan kita, tapi bila di timpa masalah, mula berlari datang cari balik. Orang-orang macam ni tak malu ke dengan diri mereka sendiri? Tidak malu ke dengan perangai yang di buat?

Anggap diri macam kain buruk ke pe. Betul tak? Amik contoh la, bila meja kotor, ambil kain dan sapu, bila tak guna, biakan je la bende tu tersidai je. Pelik be
tul dengan orang macam ni, lagi-lagi kalau dalam kisah percintaan, buat diri macam tempat simpanan, bila jumpa bf atau gf lain, amboih bukan main sakan tinggalkan diri dan bia menunggu. Tak kisah pasal sakit hati orang tu ke, sedih orang tu ke. Mungkin tak la kot kalau diaorg boleh buat macam tu.

Nak kata tidak berperikemanusiaan pun boleh jugak. Cuba kalau mereka terkena apa yang mereka buat. Mungkin baru nak sedar kot. Tapi yang sedih kalau ada sesetengah dari mereka yang langsung tidak sedar dan terus melakukan perkara seberikut.

Kepada yang suka mengamalkan perkara begini, tolong hentikan lah. Tiada faedah yang dapat kalau anda melakukan perkara ini melainkan benci yang diterima. Fikir-fikirkan.

*Macam kain buruk ni la. Tinggal je macam tu

No comments:

Post a Comment