Tweet Tweet

Followers

Search This Blog

Saturday, September 10, 2011

Hanya Kerna Perfume

Tersebut al-kisah seorang jejaka ini. Nak kata dia ni prim and proper, kadang kala dia akan bergaya. Tapi bila tiba waktu dia nak selekeh, memang selekeh juga.

Tapi kisah kali ini mengenai diri dia apabila terlupa akan perfumenya. Pada saya agak kelakar juga, sebab selalunya kita akan nampak perempuan merengek sebab tak siap cantik cantik, wangi wangi kan? Tapi pada kali ini saya dapat melihat reaksi seorang lelaki apabila dia terlupa akan perfumenya.

Tidak saya sangka seorang lelaki boleh merengek dan merengut macam perempuan akibat tak pakai perfume. Walaupun dia punya deodorant dah ada bau wangi tapi dia still perlukan perfume dia. Dia kata tak cukup wangi lagi.

Terkejut juga sebab dia berperangai macam tu. Sebab tak pernah pernah lagi jadi dia macam tu. Tapi bila dapat tengok depan mata sendiri, baru la tahu, yang lelaki ni, cerewet juga pasal penampilan diri mereka. Diaorang ni, ada dalam pemikiran diaorang, yang orang akan fikir juga pasal diri mereka. Bukannya mereka ni tak kesah langsung pasal penampilan diri.

Cuma kadang kala tu, kita tak nampak yang mereka ni cerewet, sebab mereka pandai control. Kalau perempuan kita boleh nampak mereka akan jaga penampilan betul betul. Lelaki sorok sorok. Betul ke? HAHA ! Bergantung kepada individu tersendiri juga.

Setiap orang ada cara mereka sendiri. Kita cuma boleh perhati :)

2 comments:

  1. hahaha~ ann plk bnci lelaki pakai 1 badan perfume~ haha! pening kepale~ klu sesuai dgn dia~ memang wangi la .. klu x sesuai~ perrghh pening2 ♥ btw like your post ~

    ReplyDelete
  2. haha! itu melebih dah tu ann kalau 1 badan nak spray. nape tak mandi je dengan perfume tu xD

    ReplyDelete